Металевий 3D конструктор "Танк Tiger I" Metal Earth MMS203
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Metal Earth - це колекція мініатюрних, але дуже красивих моделей Досягнень Людства, створена компанією Fascinations (Сіетл, США). Металеві 3D моделі Metal Earth – це захоплююче хобі для дітей та дорослих, чудовий подарунок чоловікові будь-якого віку. Моделі Metal Earth поставляються не в зібраному вигляді: всі частини однієї моделі розміщені на декількох аркушах металу, попередньо вирізані в них за допомогою високоточного лазерного різання. Вони чудово деталізовані та прості у складанні. Розмір готової (вже зібраної) моделі: трохи більше 8 см. Моделі збираються без клею.
Ервіна Адерса. Хоча в конструкцію танка вносилися невеликі зміни, модифікація танка була лише одна. У радянських документах «Тигр» позначався як T-6 або T-VI. Вперше танки Tiger I пішли в бій 29 серпня 1942 р. біля станції МГА під Ленінградом, масово почали застосовуватися з другого взяття Харкова в лютому -березні 1943 р., використовувалися вермахтом та військами СС аж до закінчення Другої світової війни. Загальна кількість випущених машин – 1354 одиниці. Витрати на виробництво одного танка досягали мільйона рейхсмарок (дорожче за будь-який танк тих часів), трудомісткість виробництва — близько 300 тис. людино-годин, що еквівалентно тижневій роботі 6000 робітників. Для підвищення відповідальності екіпажів ці дані були приведені в технічному посібнику до танка. Основним завданням танка «Тигр» була боротьба з танками супротивника. Його конструкція, без сумнівів, була однією з найвдаліших, використаних на озброєння вермахту. Аж до кінця 1943 р. за сукупністю бойових якостей він залишався найсильнішим танком світу, зробивши таким чином вирішальний вплив на подальшу еволюцію як важких танків, так і протитанкових засобів. До переваг машини слід віднести потужне озброєння та бронювання, продуману ергономіку, якісні прилади спостереження та зв'язку. Танк користувався популярністю у вермахті і мав хорошу репутацію у своїх екіпажів. З іншого боку, «Тигр I» мав і недоліки, до яких належали висока складність та вартість виробництва, низька ремонтопридатність ходової частини машини. Станом на кінець 2013 р. збереглося шість відомих екземплярів танка, виставлених у музеях різних країн.
нестандартне відношення довжини та ширини бронекорпусу, що призвело до обтяження конструкції). З іншого боку, «Тигр I» мав і недоліки, до яких належали висока складність та вартість виробництва, низька ремонтопридатність ходової частини машини. Станом на кінець 2013 р. збереглося шість відомих екземплярів танка, виставлених у музеях різних країн.
нестандартне відношення довжини та ширини бронекорпусу, що призвело до обтяження конструкції). З іншого боку, «Тигр I» мав і недоліки, до яких належали висока складність та вартість виробництва, низька ремонтопридатність ходової частини машини. Станом на кінець 2013 р. збереглося шість відомих екземплярів танка, виставлених у музеях різних країн.